Pages

Monday, November 11, 2013

Wanita histeria di pawagam ketika menonton HIGHLAND TOWERS.

Assalamualaikum diucapkan kepada para pembaca,diharap sihat hendak nya.

Pada hari ini admin teringin nak membuat entry mengenai kisah wanita histeria di pawagam ketika menonton "HIGHLAND TOWERS" yang diarah oleh Piere Andre.Antara barisan pelakon filem tersebut adalah Mikael Andre,Shima Anuar, Atikah Suhaime, Niezam Zaidi, Adibah Yunus, Eddy Rauf.

Highland tower yang diadaptasi dari kisah benar yang dahulunya merupakan tragedi runtuhan 1 dari 3 blok kondominium di Taman Hillview, Ulu Klang, Selangor, pada 11 Disember 1993.

Tragedi tersebut adalah satu-satunya tragedi bangunan runtuh yang pertama dan terburuk setelah Malaysia mencapai kemerdekaan. Seramai 48 orang terkorban dalam tragedi yang menyayat hati ini. Highland Towers merupakan tiga blok pangsapuri 12 tingkat yang dinamakan Blok 1, Blok 2 dan Blok 3.

Pernahkah di antara anda menonton filem "HIGHLAND TOWERS"? Dan pernahkah anda mendengar kisah wanita histeria ketika menonton filem tersebut? Adakah anda percaya dengan hanya menonton filem tersebut boleh menyebabkan histeria? Sememangnya, admin sukar percaya dengan perkara sebegini, namun banyak di antara yang menonton filem tersebut akui bahawa jalan cerita HIGHLAND TOWERS sememangya seram.
Memang di muka bumi ini bukan hanya kita yang ada namun makhluk yang tak dapat dilihat dengan mata kasar turut 'hidup' di muka bumi ini, namun kita selalu di ingatkan supaya jangan terlalu berani, dan jangan pula terlalu takut akan 'makhluk' yang sentiasa mencari jalan untuk melemahkan semangat kita.
Dan kita selalu di ingatkan juga jangan terlampau taksub dengan perkara seperti 'paranormal' jika kita terlampau taksub maka 'makhluk' itu akan sentiasa cuba mendekati kita.

Kepada para pembaca sekalian, ingatlah bahawa Allah sentiasa ada disisi kita, takutlah kepada hukumanNya janganlah mudah terpedaya dengan hasutan syaitan.Meminati filem seram sememangnya boleh tapi awasilah batas minat tersebut jangan 'melampaui' batas hingga boleh menghancurkan diri sendiri. Sekian..












posted from Bloggeroid

0 ulasan:

Post a Comment