Pages

Friday, November 8, 2013

Neymar beri kejutan! Berkunjung ke rumah seorang peminat remaja di Ampang.


Mungkin ramai yang tidak mengetahui tentang kunjungan Neymar ini. Neymar berada di Malaysia kira-kira tiga bulan yang lalu, memberikan kejutan dengan mengunjungi rumah salah seorang peminatnya di Ampang.

Pada hari raya kedua, Muhammad Syafiq Salmi, 15, menerima kunjungan Neymar dengan penuh perasaan gembira kerana tidak menyangka apabila melihat kedatangan tiga buah van yang berkunjung ke rumahnya itu adalah Neymar, pemain bola sepak yang meningkat naik ketika ini.
Menurut Syafiq, Dia telah lama menjadi peminat Neymar, 21, bahkan sejak zaman beliau bermain bersama FC Santos lagi.

“Apabila Neymar sampai, dia datang dan bertanya “dimana Syafiq?” Saya sungguh terkejut. Saya rebah! Selama ini saya hanya melihatnya di TV, kini, dia berada di sini. Di rumah saya! Ia sukar dipercayai.! Ini merupakan raya terbaik yang pernah saya sambut.”


0 ulasan:

Post a Comment