Pages

Wednesday, January 1, 2014

Vokalis FT Island, Lee Hong Ki terlibat kemalangan

            
                   
Vokalis kumpulan FT Island, Lee Hong Ki ditimpa kemalangan pada 16 Disember lalu ketika memandu di atas jalan raya yang licin akibat diselaputi ais.
Akibatnya, penyanyi yang digilai ramai itu cedera di bahu dan mengalami luka di wajah manakala rakannya yang turut turut mengalami kecederaan.
Susulan kemalangan itu, ramai peminat meluahkan rasa bimbang kerana Hong Ki juga terpaksa melepaskan beberapa tawaran acara persembahan termasuk program fesyen, Fashion Killa.
Minggu lalu, Hong Ki sempat merakamkan pesanan ringkas buat peminat-peminatnya serta meyakinkan mereka, dia berada dalam keadaan sihat dan dalam proses pemulihan.
“Anda risau pasal saya. Saya minta maaf dan berterima kasih. Pembedahan berakhir dengan baik dan saya sedang pulih. Mereka yang menantikan Konsert Kingdom, saya minta maaf.
                               
“Saya akan gantikan semuanya dengan muzik saya. Dan juga Konsert Jelajah Asia yang dijadualkan berlangsung pada Februari 2014 akan diteruskan seperti biasa,” katanya penuh semangat.







0 ulasan:

Post a Comment